fredag 26 december 2014

Tacksamhet...

Nu har vi haft en skön och lugn jul med alldeles lagom mycket av allt.
Fantastiskt väder ute och mysigt inne.
Jag har fått fina klappar och känner mig så tacksam över släkt och vänner som kommit till oss för att umgås och ha trevligt.

Den här fina ljusstaken fick jag av min fina svägerska Lena.
 Tack goa du!





Dessa julkulor kom min bästa vän Helena med igår. Så fina!
Tack kära vän!




Det är verkligen en förmån att ha fina vänner!




God fortsättning till er alla!

Varma kramar / Ann

7 kommentarer:

  1. Ja det är det som hjälper en att överleva många gånger när det känns tungt. Och ge glädje till oss.
    Här har lugnet lagt sig, det är bara A och E kvar de åker på söndagsmorgon Då ska jag inte göra nåt. bara vila
    Ha det så gott alla de fina dagar som kommer
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Släkt och goa vänner är speciellt mysigt nu i juletider. Och så fina klappar du fick, kammarstaken kommer säkert till användning året om. I kväll har jag varit till nya vänner här i byn, ett ungt par med hundar, hästar och katter. De är så mycket yngre än mig men vi trivs och har roligt tillsammans. Och så ställer vi upp och hjälper varandra när så behövs. Vänskap värd att vårda och vara rädd om.
    Kramar till dig!
    /Cia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så trevligt med nya vänner! Ålder för mig är faktiskt bara siffror och när man träffar personer man tycker om och trivs med så är de där siffrorna helt betydelselösa! Och att få hjälp och hjälpa sina vänner måste väl vara själva meningen med att ha vänner. Härligt är det i alla fall att de finns!
      Kramelikram, Ann

      Radera
  3. Fina vänner ska man vara rädd om.

    Maidi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Så sanna ord. Vad gjorde man utan sina vänner?
      Ann

      Radera
  4. Så fint du bor, måste kännas alldeles speciellt att få vårda en släktgård och fint för släkt och vänner att den finns kvar och att få fira jul tillsammans. Söta julklappar.
    Kan det vara så att du är ny som bloggare... jag har i alla fall inte hittat till dig tidigare, men det ska bli kul att följa dig och livet på Erikslund.
    Gott slut på gamla året och Gott Nytt bloggår
    Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för berömmet och kul att du hittat hit! Välkommen!
      Du har helt rätt, jag är ny i bloggvärlden och det är ju jättekul när fler hittar min blogg. Jag ska förstås också titta in hos dig....
      Gott nytt år till dig också!
      Kram, Ann

      Radera